in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Friday, February 26, 2010

sabtu yaang mendamaikan.........

hari ni macam biasa aku sangat menantikan malam ni kerana biasanya ada bundessliga match yang pasti melibatkan pasukan kesayanganku Fc bayern Munich aka Fc hollywood..
jersi kat atas adalah hadiah hari lahir aku yang ke 26 lalu maasih cun daan selalu aku pakai..timakasih my wife tercinta...
ermm hari ni kaami sarapan di nasi ayam masyur kat klang..roti canai dia memang klass..
pada sapa yang tak tau..kedai ni memang sibuk..lokasinya kat kapar heheh.
lepas makan aku ,isteri,n mertua ke bukit kapar n meru
menghantar jemputan kawin abang ipar..

No comments:

Post a Comment