in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Tuesday, July 6, 2010

THE EVERYTHING ....

salam semua..dah lama tak nulis..bukan apa sibuk sangat rasanya..lepas bukak sekolah..macama biasa la macam2 analisa nak kena buat..tapi aku tak buat pun hahahaha..ok first sekali aku nak cakap pasal world cup afrika ni...pagi nanti dah start round semifinal..pagi ni belanda lawan uruguay..hmm komfem la belanda..esok aku memang tunggu2..pasukan gua Germany akan fight ngan Spain..memang tough la..sejak dari 2nd round ngan england...pastu 3/4 round ngan argentina..boleh mampuih..mujur dapat menang ngan opponent yang kuat tu..( 4-1 NGAN ENGLAND N 4-0 NGAN ARGENTINA ) memang superb...tapi mengikut ramalan Paul si sotong tu..Spain yang akan menang..alamak dah la sebelum ni ramalanmu tepat belaka..hahaha..apapun khurafat semua tu..selagi lum main..masih ada harapan..apapun kalah ke menang ke memang aku bangga sangat ngan tema germany kali ni..mula2 sapa pun takda bagi harapan kat diorang..maklumla sejak Michael Ballack tercedera..ditambah ngan ketumpulan Klose ngan Podolski dalam bundesliga..goalkeeper utama si adler pun injured..barisan pemain muda yang belum teruji..Germany memang tak dibagi harapan langsung..sapa pun tak jangka dioarang leh belasah..diulang BELASAH Englang n paling gila Argentina..apapun Spain pasukan yang hebat..harap2 ada harapan..kalah ke menag ke bagi aku Germany tetap dihati...go nationalmanschaff..ok..sembang pasal lain plak...tadi di sekolah ada meeting post morterm tahun 6...well sebut pasal nak ningkatkan prestasi budak ni..aku ingat kita terlupa nak betulkan adab dan sahsiah budak2 ni...aku tengok makin ramai yang dah hanyut..otak pandai tapi manners bodoh...so..aku kalau ngan kelas 6 musytari sejam pun aku rasa tak kisah nak berleter..cikgu sayang korang..korang jangan nyesal nanti satu hari kalau malas nak jadi orang..maksud cikgu jangan ingat korang bodoh selamanya..tapi kalau tak mau usaha..lu pikiaq la sendiri..apapun tadi bengang gak pasal dijemput tapi tak sempat nak bagi pandangan..hmmm biasala cikgu muzik..bukan dipandang poon,,,oklah dah banyak ngomel ni..sampai ketemu lagi hikhik..jom layan bola...salam..............

No comments:

Post a Comment