in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Monday, July 25, 2011

Finally.....get the rewarded!!!

assallamualaikum.............its just happened last week...but i feel ..its just like yesterday...
tiada kata mampu mengungkapkan betapa aku berasa terharu dengan penghargaan ini....
betapa aku rasa..sudah layakkah aku...
betapa aku rasa beratnya nak pegang title ini.....
Tahniah..tahniah...semoga tidakku lalai dengan semua ini...
i says..this is just the beginning!!
terima kasih...........................
kepada Allah swt......
Ibu dan ayah yang sentiasa berdoa........
Isteri dan anak yang membakar semangat!
kaum keluarga yang memberi galakkan.....
Kawan kawan yang sentiasa menyokong!
anak2 didik yang menjadikan impian ini realiti!
dan pentadbir yang akhirnya nampak saya!
terima kasih semua!!!!!!!

                                                     SEMOGA BERJAYA SENTIASA.........

                                                TAHNIAH SEMUA!!!!.......................

                        ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG PPD KLANG 2010.

No comments:

Post a Comment