in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Monday, April 23, 2012

Its a birthday festival babeh............

assalamualaikum semua..wah lama gila aku tak berblogging beb, ada la mau setahun jagung rasanya..by the way disebabkan kesibukkan yang mengalahkan wakil rakyat paraguay membataskan niat aku nak menulis, so malam ni actually sibuk jugak tapi tetap nak tulis...first sekali..hari ini 23 hb april adalah beffday anak aku yang sulung Nur Dhiya' Khaliesah...wah dah 3 taan yang tahun anak ayah ni.....dan yang lagi best..baru ja 15hb hari tu aku yang sambut..dah 30 dah aku beb tua nya hahaha....so sangat la special bila aku dan anakku sambut dalam bulan yang sama..save bajet hehehe..apapun buat puteri sulung aku tu ayah ucapkan selamat hari lahir semoga panjang umur murah rezeki dan ayah dan umi serta adik botak thaqeef sayang Dhiya'..hadiah tggu ari rabu tau..hehehe..dah dah..ayah nak sambung buat kerja!...

No comments:

Post a Comment