in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Tuesday, June 8, 2010

cuti yang agak borrrr....

salam semua...first sekali aku nak ucap selamat bercuti kepada semua warga sekolah SKTKU dan semua warga pendidik dan murid2 seantara malaysia heheh pasal Afrika tak cuti heheh,
well..masuk hari ke 3 cuti ni..rasa rindu pada isteri yang menghilang g kursus bina insan kat Merlimau Melaka sana..harap2 umi sentiasa jaga diri dan jangan lupa gosok gg sebelum tidur kuikuikui...ari ni..anak kesayangan beta meragam gak petang tadi..nak dikelek je..mujur bapaknya perkadsa..dan mujur gak kakak siti balik menolong jaga Dhiya' ni..ngan kakak Siti Dhiya' memang suka..sekurang-kurangnya lepas gak rindu dia pada uminya..tadi petang ,aku yang mandikan Dhiya'..haha pengalaman baru ni..umi mesti tak percaya ni..tengok la bapak sapa heheh..tapi..bila malam ..aku terpaksa berjauhan ngan anakku sebab mak mertua amik dia tido kat atas..rindu kat Dhiya'..tinggal ayah sengsorang kat bawah ni..hmm tinggal 2 hari lagi..pasni umi balik ye Dhiya'..hmm demam World Cup dah makin dekat..jumaat ni opening..mesti mau tgk tu..apapun aku harap Germany g jauh tahun ni..asik2 dalam paper review Spain,argentina n Damn England..boring rasanya...hmmm bulan ni juga..aku teramat sengkek..camna nak balik kg ni?..ni sebab g service major persona ari tu la..5 rat habis..siot tul..takpala..harap bulan mendatang rezeki aku bertambah....well bulan ni juga ramai kawan2 aku naik pelamin...antaranya Adie,Adin,Nida,Syahrul Madzi,zamzahari,..sepupu aku Nurul azwani, dan ramai lagi..mana yang aku tak sempat g..harap sori la..aku tengah sengkek..hehehe..dan pada Mat Puck..harap sabar menjadi bapak..jangan kecoh2..tak elok orang kata heheh..apaun selamat ke alam bapak..join the club man...oklah..nak berundur dulu..ada masa kita coret2 lagi..babai selamat malam...

No comments:

Post a Comment