in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Thursday, December 1, 2011

Eh...sudah semakin gila...

salam........
sabtu ada kelas,
sekarang gua budak U...
UiTM je, bukan Oxford ye...tu lum panggil gua lagi...Al-Azhar lagi le..
hidup mulai dihimpit masa....
masa dulu gua bazirkan saja...
sekarang baru gua tau..alahai cepatnya berlalu si masa...
sabtu ada 4 test...
buleh kasi otak gua kempes...
kalau best student komfem kata..alahai this time habes...
tapi pada yang slamber macam gua kata try je your best...
dulu KL -Klang selamber je suzuki best..
sekarang tengah membaca habaq hang..
EDU topik nya memang gila babang...
otak yang kempis hampir mengembang...
baca subtopik yang melayang layang...
hati malas tuhan saja yang tahu..
tanggungjawab pula kata lu tak malu?
kalau fail sapa nak geng ngan lu..
alamat merepeat ngan saing kamceng dulu..
lu mau itu macam ka??
sumpah wa tau mau la..
kasi belajar sikit la..
sikit pun tarak apa..
janji sikit ada masuk juga...
bahasa sudah lintang gila..
mau jugak cikgu2 bm hantam gua..
korang tau diatonic major?minor?augmented?diminished?
korang tau circle of fifths?
korang faham apa maksud ADDIE models?
korang tau apa itu al-imtihan al lughatu al arabiya??
semoga aku berjaya..
amin..
the end...
g tido la...
nak tgk bola la...
lantak kau la........
                                                ahli muzik mana tau erti tido awal....salut!!!
                                                ahli muzik berjiwa seni...lu org takkan faham...
                                                ahli muzik boleh ajar maths..ahli maths lum tentu leh ajar muzik!!
                                                sesekali ahli muzik juga ada jiwa yang sempurna!

No comments:

Post a Comment