in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Monday, December 12, 2011

Ombak rindu..............

Sejak akhir-akhir ini..semua orang asyik update status nak tengok Ombak Rindu..err apa tu Ombak rindu..ooo kalau lu orang nak tahu itu la filem terbaru arahan Osman Ali ( anak halal ) yang tengah hot di pawagam…Filem ni spesel sikit pada penggemar novel sebab ia diadaptasi dari novel karya Fauziah ashari, kalau lu orang penggemar novel, nama Fauziah Ashari ni kira top le bersama Sharifah Abu Salem ( trilogi Tangisan Bulan Madu ) ataupun Norhayati Berahim ( Cinta Pertama ), errk apasal aku yang rock ni boleh cerita pasal novel pulak..jangan tak tahu, aku pun suka baca novel, tapi tak le novel2 yang aku sebut kat atas tu..alkisahnya tak tahu pulak aku yang isteri aku yang cun melecun tu penggemar novel, semalam aku tanya dia, kalau awak ni penggemar novel, ada tak novel Ombak Rindu tu,dia kata mestilah ada…nak tengok tunggu sok pagi sebab novel2 tu dia simpan kat atas..ntah2 dah jadi kerjaan tikus heheh, so esoknya lepas je semua urusan anak2 selesai, aku pun apa lagi..err mana novel Ombak Rindu tu..lalu dia pun bawak aku gi ke almari kat atas tu..yang memang dah rupenya dibaham tikus..bukak je laci pertama tu..makk aiii..banyaknye novel hehehe..tak sangka tikus2 pun suka baca novel sebab novel2 tu semua dalam keadaan baik…so dapatlah aku membelek dari dekat novel paling top saat ini Ombak Rindu, walaupun nak bacanya alahai..malas nye..takde keroje aku…bini aku plak tak abis2 check astro first,dah ada belum cerita tu…nak gi tengok wayang ngan anak2 kecil memang tak dapatlah…so sapa2 yang nak datang baca2 novel tu, mehlah singgah kat rumah aku…nak pinjam atau beli memang bini aku tak layan hehehe..kowtim ngan aku memang boleh heheh..ok tata..assalamualaikum

 ha..banyak tull...

 The famous Ombak Rindu...

 we love to read....

No comments:

Post a Comment