in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Saturday, May 15, 2010

minggu yang separa penat...

salam semua,berjumpa lagi dalam tulisan yang seterusnya,alamak,macam hos tv plak..hahaha,hmm dah dekat seminggu tak nulis ,malam ni nulis la skit..sapa nak baca , bacalah..hehehe..sepanjang minggu ni,banyak jugak serabutnya,banyak sangat meeting,hari rabu semalam meeting ataupun sesi borak2 ngan GB,tentang program gotong royong sabtu nanti..amboih bincang pasal brapa tin cat pun ditambah ngan nasik lemak semua..tup tup dah kul 3..mak ai..lamanya..sampai Uztad kata serik dah nak masuk mesyuarat hahaha..sepanjang minggu ni gak brapa ramai budak datang jumpak aku nak wat persembahan..tarian la yang paling banyak..sampai naik menyampah pun ada hahaha..semangat sangat diorang nak nari sempena hari guru nanti..akupun tak tau nak kata apa..yang mana ok aku bagi ja..yang buat aku nyampah..sori naik lori la jawabnya..hahaha...well untuk persembahan antara umah sukan..aku cadang nak nyanyi 2 lagu isnin ni..masalahnya ..latihan tak wat langsung..jumaat ari tu dah bagi edaran suh cikgu2 ni naik praktis..ada la 2 3 orang datang jenguk hehehe..apapun takpa tadi dah praktis jap..memsti boleh punya nanti hahahaa..hmm tadi ada gotong royong perdana..kami dibahagi kepada umah sukan memasing..( umah sukan lagi..)..umah hijau dapat 2 taman n 1 mural..nengokkan kerjasama cikgu2 tadi..dibantu pembantu2 ppki n pra n kerani..memang syok..rasa penat pun hilang..memang happening tadi..salute semua..well akibat takda kamera..aku masih tak dapat nak pukul gambar acara tadi..what a shame..damn robbers...ok dah la untuk malam ni..layan bini layan AF..bundesliga dah abis..next week..bayern VS inter..mesti ,mareeee..ok assalamualaikum semua n slamat malam..

No comments:

Post a Comment