in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Tuesday, May 11, 2010

suka duka.....

salam semua....
hmmm permulaan yang hambar bagi bulan mei ini...pada minggu sudah,aku kehilangan beberapa barang yang amat bermakna bagi aku insan biasa ni..kalau aku orang kaya tak heran nya aku..aku kehilangan:-
1. set laptop acer baru pakai 5 bulan..
2.kamera nikon yang setia menemani aku kemana aja..dan hampir 500 koleksi gambar dalamnya..
3.set broadband aku yang lum habis kontraknya..
4. handset samsung isteri yang lum sampai setahun umurnya...
5,kasut nike yang aku lum sempat basuh ( sukan punya pasal )
hmm memang sedih beb...terduduk kejap aku bila sedar semua barang tu dah lesap sekelip mata...malam sebelum kehilangan tu..aku rasa ngantuk sangat..kul 8-9 pun dah terlelap..last yang aku ingat..aku baru selesai cari sajak untuk persembahan budak aku nanti..lepas tu aku tutup laptop n tido..esok pagi bangun nak g mandi..tengok kat luar..kasut dah lesap..muanya ingat kasut ja..bila nak g sekolah baru perasan semua barang tu dah lesap..aku heran gak..macammana dia masuk amik..n kenapa hset aku n barang kemas anak n bini dia tak amik..padahal ada kat dalam handbeg kat tepi dinding ja..rupanya setelah disiasat si bedebah tu tak masuk pun..dia bukak nako tgkap n kait guna kayu,,kebetulan laptop aku kat tepi tgkap ja..heii geramnya aku..kalau akau dapat orang tu..lunyai aku kerjakan..hmm dahla..terpaksa plak aku beli laptop baru n broadband baru..melayang duit lagi..kamera?..nanti dulu la..timakasih ke kak huda bagi isteri pinjam hset dulu..gaji kang kami beli lain...
apa yang suka...hmm ada dua benda yang aku suka..1,persembahan aku n budak2 lagu AIA sangat berjaya..dan yang kedua..dah tentu sebab umah hijau menang..hahahaa..oklah..sampai bertemu lagi..now im back..with more....apapapajalah..

1 comment:

  1. Patut la hg tak online kat FB and saluran-saluran IT lain.Xpa,xdak rezeki.aku tgk hg dah mcm Guru Besaq.

    ReplyDelete