in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Monday, May 3, 2010

Dhiya' besday parade..

Dhiya' main hadiah maklong n ibu Ngadimah..sebelah tu makcik baru..hehe


doa dulu sebelum potong kek..adik dok tengok kipas je hehehe



adik dok nengok ape tu..hu..hu..hu


kek adik...hadiah umi..


Salam semua...semalam 2 hb mei kami sekeluarga adakan satu majlis kecil kecilan je menyambut ulangtahun anak aku yang pertama Nur Dhiya' Khaliesah,actually besdaynya 23 hb april aritu, namun disebabkan masalaah kekangan masa dan kami sama sama sibuk,maka 2hb mei je yang sesuai ...jan ji rock.memang meriah walaupun kecilan ja, kuarga aku pun datang,kebetulan ada sepupu dari kedah pun datang,kuarga isteri memang penuh la,kawan2 isteri pun ramai. Kawan aku hanya Damie membe baikku yang setia datang..maklum la kami dah join kelab bapak penyayang hehehe..yang lain dok Rock lagi..acara start kul 3 petang,Dhiya' memang happy habis,walaupun mungkin dia masih lum tahu apa erti besday ni..uminya dah siap pakaikan baju ala2 angel lagi..heheh siap wing lagi..coomeii anak ayah...oklah cakap banyak tak guna..enjoyla ngan pic-pic ni..babai....


No comments:

Post a Comment