in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Tuesday, March 1, 2011

permulaan yang hebat...

Assalammualaikum....lamanya tak menulis..malas jugak..macam mana nak jadi Blogger hebat ye heheheh,hmm apapun malam ni ada sedikit mood nak nulis walaupun saya tak berapa sihat sangat sejak dua 3 minggu ni..ntahlah..sesi penebusan dosa-dosa kecil ni kekadang meragut beberapa hari yang agak kritikal...2-3 malam yang lepas aku langsung tak bleh tido..sejam tido je terjaga...pagi tadi siap muntah..alahai..harap2 sakit biasa ja lah..ye la rasanya hidup ni masih banyak yang nak dibuat..semoga tuhan panjangkan usia cikgu khairi ...buat cikgu2 kat sekolah kalau ternampak saya tertido tu maafkanlah saya..saya betul2 tak sihat...gagah datang sekolah demi tak mahu MC...malam ni aku nak cerita sikit pasal kejayaan aku akhirnya setelah 3 tahun mencuba..aku berjaya juga mencelahkan diri nak ambil ijazah..ya ijazah..mengupgradekan diri..tak paham? maksudnya aku dapat sambung belajar ke gred yang lagi baik berbanding sekarang..tahun ni ramai betul kawan2 yang dapat..lega rasanya bila aku pun dapat sekali..termasuk kakak aku juga pun dapat..syukur..sama-samalah kita bergelar siswazah nanti ye..insyaallah..aku juga masih menanti nantikan kat mana aku dapat tawaran belajar tu..harap2 dapat yang dekat la...harap2 boleh dapat maktab lama iaitu MPIK..sebetulnya mana2 pun tak kisah..tapi disebabkan ni cuma belajar semasa cuti dan aku pun dah berkeluarga..tak mau la jauh2 plak..hehhe...semoga selepas ni aku dapat mencari tune semula nak jadi student setelah hampir 7 tahun jadi cikgu...malas memang malas..jangan bohongla..sapa yang rajin nak belajar..tapi demi kelangsungan hidup dan hidup yang lebih sempurna..aku kena terima dan tempuh semua cabaran ni....selamat belajar cikgu khairi..berusahalah!!!

No comments:

Post a Comment