in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Monday, December 3, 2012

Tat nasi ayam..seksyen 23 shah alam..

salam malam selasa semua....hehe actually dah masuk rabu waktu aku nulis blog ni...
ok straight to the endless point..malam ni aku nak cerita tentang makan lagi..heheh..satu restoran yang dah lama aku nak pergi, cuma petang tadi terhasil, hasil risikan lebih kurang 2 minggu, aku dengan gamblenya menerjah area seksyen 23 shah alam, satu kawasan yang jarang aku pergi kecuali lalu sahaj dalam nak pergi uptown seksyen 24 dulu..( lama dah aku tak pergi )..setelah membaca review beberapa blogger, aku memutuskan kedai Tat nasi Ayam seksyen 23 ni aku musti try, selain penggemar nasi ayam, aku juga nak sangat cuba burger bakaq yang ada kat kedai tu..rawang Burger bakaq punya branches lagi...so, dalam keadaan hujan renyai renyai ( di Klang )..kami pun bergerak ke lokasi, sebnarnya bini dan mak mertua tak tahu pun niat aku nak ke sana, lagipun dalam keadaan nak hujan lebat, mertua mencadangkan agar kami g dekat dekat aja dengan Ahmad Tomyam bt dua jalan kapar menjadi pilihan.., sebenarnya bukannya mals masak, tapi disebabkan rumah tengah renovate, jadi makan luar menjadi rutin kami..
dipendekkan cerita..setelah memandu dalam kelajuan rossi dalam litar basah..dalam area kul 615 kami pun jumpa signboard tat nasi ayam tu...dah sampai le tu..apa lagi..order la..si Khaliesah dalam kereta lagi dah memekak..nak aiskrim..mujur ada my mydin mart sebelah tu..yang lain macam biasa..nasik ayam, otakotak,pulut panggang..burger bakaq..hmmpphh..malas nak cita banyak..layan gambar jom..


rumah sedang direnovate...

namanya Burger  valentine kalau tak salah..

nasi ayam tat memang sedap..

tauhu bakar..kureng skit..air dia sedap..

hot shot nama dia..RBB.
apa lagi..google la dalam google maps tu kat mana seksyen 23 tu..ok aku bagi klu la..kedai ni sebelah ngan carrefour sekyen 24, atau sebelah klinik member aku haha..ok datang jgn tak datang..harga pun berpatutan..cuma pelayan la sengal skit..yang lain semua ok!.

No comments:

Post a Comment