in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Wednesday, April 14, 2010

jauh di sudut hati......

salam semua....hmm malam ni apa kita nak tulis ye...okla,,bunyi macam frust je kan..by the way..beberapa jam lagi aku akan genap berumur 28 tahun..heppy besday for me hehehe..syukur ke hadrat tuhan..aku diberi setahun lagi usia..kan ku jaga sebaiknya..amin...hmm esok ada rombongan ke Melaka yang dibuat sekolah ku..cakap pasal rombongan ni,sejak dari aku datang ke sini..sekolah ni maksud aku ( 2004 ) aku jarang miss follow rombongan..ke Melaka yang pertama sekali,pas tu Penang,cameron, N9,KL, ..tapi esok ni aku tak dijemput plak..hehehe..hmm mungkin diorang malas dah nak ajak aku kot,takpalah, janji budak2 hepi sapa pun ikut tak kisahla..harapan aku jaga murid2 baik2 ..alert,biasala budak xcited nak kuar..amboih aku plak nak bagi nasihat..sedangkan yang pegi berpengalaman oi..dah lah..selamat ke Melaka ye..hmm dengar kabarnya esok kitaorang kena wat tapak lontar peluru..hish dah malas sangat nak berpanas atau berselut di padang tu...apa nak wat nasib badan..oklah...apa lagi nak tulis aku pun tak tau..kita sambung kemdian ye..babai..gud nite assalammualaikum..chow

1 comment:

  1. ...terasa nada merajuk jauh di sudut hati awak tu Khairi. Tak pe...u r always d cool guy, Dia org terlepas pandang kot...biak pi la noo...:)

    ReplyDelete