in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Thursday, April 22, 2010

suka hati bila gaji..

salam semua....hari ni genap seminggu aku tak nulis disini,so ari ni nak tulis la serba sikit.
well hari ni dan 2 3 ari sebelumya memang hari sebuk aku.Maklumla Sukan Tahunan yang makin menjelang,kami,( aku,Rizaudin,Shukri Shafie,Nordin ,Dzul n wahyudi ) bertungkus lumus wat padang,wat trek,lompat jauh dan lontar peluru punyer tempat.penat dan memenatkan..hari ni plak,dah mula latihan umah sukan..umah hijau ( hijau PPKI ) buat lontar peluru ari ni,memang hampeh,selain lelaki,yang pompuan bakatya memang hancus..sekali ja latihan,memang tak cukup....esok kami wat lompat jauh plak..apa plak ceritanya nanti...hmm selain sukan,aku juga sibuk sediakan persembahan untuk hari pertandingan sajak nanti...nak kata ok pun tak..ko pun tak..on the way lah..harap semuanya ok..masa memang tak ada nak latih..sian budak yang lain,terpaksa tengok ja..nak join aku tak kasi plak hahaha...hmm by the way ..aku tertanya tanya jugak..kemana aku dalam Bakeb tahun ni? kenapa macam nama aku dah tak ada?digugurkan jugak ke?..apa la dosa aku..hahahaha..takpalah..nasib badan..Esok juga hari keputerian yang pertama Nur Dhiya' Khaliesah puteri sulong aku..alahai dah besar anak ayah...apa lagi korang siapkan la hadiah hehehe..oklah...aku chow dulu..ada masa tulis lagi babai semuja..wassalam,,,

No comments:

Post a Comment