in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Tuesday, April 27, 2010

hujan oh hujan...

adik n thomasnya hehehe..

Rumah hijau ku...



aksi sukan memang hebat!!!


salam semua....
malam ni lepas layan facebook n tengok senario bodoh ni ( apsal aku tak gelak )..terasa plak nak nulis blog ni,hmm macam biasa skang ni asal malam n petang ja hujan,kadang2 pagi pun hujan,dan time2 hujan ni la sekolah aku nak buat sukan hahaha...memang hampeh punye time, semalam kat area klang memang dah nak naik air..longkang overflow dah..hmm cakap pasal sukan,aku kecewa gak ngan budak2 perempuan umah hijau aku,tambah2 tahun 5..memang hampeh..ada ja alasan nak ngelak besukan,dan skang cikgu2 tak leh nak paksa plak budak sukan..seingat aku ..zaman aku dulu..mampuih la nak ponteng latihan,tak bawak baju..kau hantam la baju sekolah..skang senang ja..cakap ja mak tak bagi..habis cerita..hahaha..what the hell...esok plak latihan dah seatle..seingat aku..memang tak cukup latihan sehari ja untuk setiap acara,,apa leh wat masa tak ada...go umah hijau...!!!!..hmm apa kes ngan persembahan sempena sajak n syair day nanti?..hari ni latihan hancoq leboq..budak2 macam lost kemana...aku plak frust sangat paasal si fatin tak mau plak join...padahal dia ada bakat..memang aku nak sangat cungkil bakat2 budak ni..aku tak suka pakai orang yang sama...biar sekolah tau ramai budaknya yang berbakat..tapi..hmmm susahnya..by the way..birthday Dhiya' dah lepas 23 hb haritu..hepi besday anak ayah,ahad ni uminya nak sangat wat majlis harijadi dia...aku plak dah pun hadiahkan Dhiya' ngan model Thomas n friend yang leh main kat dalamnya..macam khemah la..hehehe..semoga Dhiya' suka..sayang anak ayah hehehe..oklah korang jangan lupa bagi hadiah ke anak aku ni..ok sampai berjumpa lagi..babai semua
wassalam,..selamat malam.

No comments:

Post a Comment