in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Tuesday, April 6, 2010

bola..bola..bola...

salam semua...hmm malam ni nak cerita pasai bola..tadi baru habis kejohanan mssd bolasepak pusingan awal yang kebetulan diadakan di sekolah gua.memang penat sebab kita jadi tuan umah..kena buat padang,kena angkat tiang gol,pasang jaring lah dan macam2 lagi, dengan kekurangan tenaga guru lelaki,memang menambahkan penat..mujur ada QM yang rajin dan dibantu player sendiri hehehe...hari pertandingan memang meriah..ditambah dengan SKTKU yang menang 2 dan kalah 1 je ( tu pun sebab bagi can subs main..)..apapun esok kiteorang layak ke pusingan ke dua , main kat SJKT Ladang Highlands.kat mana pun aku pun tak sure ..jap g nak tgk dalam google maps..by the bay sebut pasal bola ,team kegemaran aku FC Bayern dah reach sebelah kakui ke semis Champions league..harapan aku agar jangan hilang fokus masa main kat MU nanti..go Die rotten..oklah tu ja nak kongsi malam ni..chiayu FC Bayern n SKTKU..

No comments:

Post a Comment