in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Tuesday, April 13, 2010

macam macam cereta...

gitar baru Afiqah..murah je RM149 je termasuk bag,strap n pick..viva la floresta..

Nur dhiya' yang makin buas..



Bila kalah macam2 gaya..( atam hildebrand )


motivasi yang memenatkan hehehe



salam semua....dah lama tak merepek kat sini..maklumla minggu sibuk,sibuk sungguh skang ni..sampai nak mangun lambat setiap hari cuti tiada lagi dalam kamus hidupku hahahaha...well tadi kat sekolah Rizaudin BCJ tanya aku,macammana nak wat blog?..hahaha pandai gak aku bagi panduan padahal diri sendiri pun baru nak belajar..apapun ada jugak blog aku ni..kredit untuk aku..hmm baca kosmo hari ni..ada gak orang leh kaya ngan tulis blog ni..aku nak try la..nak gak kaya..skang rezeki alhamdulillah..nak kata mewah memang taklah..tapi cukuplah,apa yang Tuhan bagi aku terima..yang penting rezeki halal..bukan nipu hahaha..napa lak cerita tersasar ni?..bukan apa..adalah hamba Allah tu..( kawan2 aku gak ) bukan main kaya lagi skang..maklumla dah masuk adala MLM ni..hmm makcik bini aku pun sama..kalu sembang mak ai..camry lah..Paris lah..tapi pada aku benda2 ni nipu orang lah..mana ada kaya dalam jalan singkat camtuh...apa lak hukumnya? ntah lah..apappun bila dah kaya,takyah la nak lagak..bosan la orang2 gini..hmmm..1.6 pun nak dikutuknya hahahha..apapun selamat la sahabat..semoga berbahagia,..well aku tadi g belikan gitar untuk anak murid aku si afiqah..masa mak dia bagi duit semlam..tekejut gak aku..wah pn Hasnita ni sporting gila..anak nak main gitar pun tak da hal..apapun aku harap afiqah main betui2 nanti..jangan kes hani berulang..frust aku..harapan aku agar aku leh ketengahkan afiqah untuk apa2 show di skolah nanti..hmm minggu ni juga aku dikejutkan dengan berita pemergian bekas anak murid aku..al fatihah untuk allahyarham raja Nasyah Asyikin semoga selamat di sana..sedih jugak aku..maklumla baru masa olahraga MSSD aku jumpa dia..hmmm...lagi satu ..aku jugak frust sebab team bola SKTKU kamai failed lagi nak ke suku akhir bola...kalah pulak penalti ngan sekolah tamil methodist..macam kedah ngan N9 la..frust betui....apapun tahun depan aku nak bild balik team ragbi aku...kami mesti juara ...no main2 lagi...ok sebelum berundur..aku tingin nak tanya..heheh aku tak diajak ke ke Melaka hehehe...ok chow dulu ..salam 1 malaysia..blah!!!!

No comments:

Post a Comment