in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Monday, March 29, 2010

the untitled,,

salam semua...
well hari ni aku sepatutnya g sk simpang lima 2 untuk meeting Ragbi Rimau..tapi bila tanya Pn salmah..hmm dia macam tak berminat nak join games kali ni..lagipun u10 memang sekolah aku anjur jadi tak la ralat sangat kalau tak masuk u12 ni..apapun kecewa gak la budak2..walaupun diorang leh main..aku rasa jadual terlampau padat.dengan bola next week..takraw lagi ditambah dengan Suka Tahunan..aku rasa pity dengan budak2..takut gak mak ayah diorang bising kalau setiap hari latihan..apapun u10 nanti kita buat betui-betui..
selepas tak g sk s5 tadi..aku ditugaskan plak buat padang bola bersama mat yie, cikgu azme, cikgu rizaudin, cikgu dzulhasmi, Cikgu T faris n dibantu juga cikgu ROS..cikgu sarwin kot namanya..hehe..penat gak..ditambah ngan padang yang becak coz minggu nie banyak hujan petang..tapi setelah siapkan suku padang kami ambik keputusan sambung esok..
so..cerita sambung esok la hahahaha..chow..

No comments:

Post a Comment