in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Friday, August 27, 2010

ceramah iftar ramadan..

sesi muhasabah...

mereka yang masih......



mantoooppp..


budak2 berbuka bersama..


berbuka bersama ngeratkan kita hahaha....





salam semua...semalam sekolah aku..SK Taman Klang Utama telah menganjurkan majlis berbuka puasa,solat terawih dan solat hajat sempena ngan UPSR dan bulan Ramadan yang mulia ni..selain tu ada juga diadakan ceramah motivasi yang penceramahnya memang spesel..haa nak tau siapa? Uztaz Zamri mantop tu...ok la jugak ceramahnya tu pendek kata tak bosan la...tu pun yang aku kesal ada gak segelintir budak yang memang ditakdirkan bangang agaknya..sanggup lepak dalam jamban( tandas ) dari duduk di najlis ilmu tu..ikut hati mau ja aku tendang sekor2 ataupun kunci ja dalam tandas tu tak yah kuar dah...apa punya budak..bukan senang nak panggil Uztaz Zamri tu dioarang lak leh ponteng..pelik2...semalam selepas ja ceramah aku..terus balik,,tak sempat join terawih n solat hajat..sebab rasa lapar sangat ( tak puas berbuka kat sekolah hahaha )..so aku ngan Shuk mahadi belah je hehe jangan marah ha..bukan selalu..heheh..

No comments:

Post a Comment