in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Tuesday, August 10, 2010

salam ramadan al-mubarak...

salam......mulai besok,maka bermulalah perjuangan kita dalam menghadapi bulan ramadan..first sekali syukur sangat aku dapat menyambutnya lagi sekali...harapan aku agar tahun ini kami sekeluarga dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna..amin...well..tahun ni Dhiya' dah besar..dah boleh jalan dan dah lasak..abih la adik nanti kacau umi,ayah n nenet berbuka hahaha,untuk sahur nanti aku dah tekad tak mau lagi makan banyak2..berbuka pun sama..tahun ni harapan aku 30 hari puasa dapat la aku kurangkan berat badan..well...apa kabar mak dan ayah di sentul dan keluarga di kampung..nanti ada masa kita berbuka sama2 ye..rindu korang semua..rindu masakan mak...alahai sedih la plak..malam ni aku tak sempat nak wat tarawikh..bukan apa tadi g Carre4 jap beli barang2 skit untuk masak sahur sok..mulai tahun ni aku dah tanam azam nak wat tarawikh sekerap mungkin..dan tak mau ponteng2 lagi..( malam sabtu susah skit kot hehe ..ada bola )..apapun aku cuba..dalam bulan puasa ni dapat la rilek jap dari ngajar ragbi..penat jugak..tapi aku risau jugak takut kalau2 budak2 aku lupa..maklumla tak penah main,tengok..dah tu latihan plak kurang..haduyaiiii...emm kat sekolah plak skang ni ada ujian..jadi tak la penat sangat..nanti dah abih siap la..nak memanjat ke bilik muzik tu penat ooo hehehe...oklah..akhir kata.aku mewakili isteri dan anak tersayang mengucapkan selamat berpuasa kepada semua yang mengenali aku terutama yang membaca post aku ni..semoga ramadan kali ini disambut dengan penuh kesyukuran amin...salam ramdan semua..assalammmualaikum..

No comments:

Post a Comment