in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Wednesday, September 22, 2010

lega akhirnya....


salam semua...

rasa lega bila semua kerja dah selesai...

rasa lega juga bila gaji dah masuk....

rasa lega sangat jalan tak jem ....

rasa lega selamat pulang ke kampung tanpa masalah...

rasa lega kalau maxis broadband ni laju je ...

rasa lega bila tengok..alamak utang dah nak abis...

rasa lega sebab Schalke 04 dah jumpa winning ways diorang...

rasa lega sebab bayern scores jugak akhirnya...

rasa lega bundesliga much better than serie A..

rasa lega monyet tak datang beraya...

rasa lega tengok jumlah duit raya anak...

rasa lega bila latihan ragbi dah sukses..

rasa lega bila kawan2 semua respon membina...

rasa lega kalau dah cuci sikit gambar yang berlambak ni...


tapi yang paling lega..the mothers of all lega adalah bilamana adanya..tersebut kisahnya bila anak kesayangan kami Nur Dhiya' Khaliesah sudah beransur pulih dari demam,batuk dan selsema yang melandanya..sepanjang 3 -4 hari ni memang isteri tak cukup tido..setiap malam memantau suhu di badan dhiya'..memastikan kool fever tu melekat di dahi..dan yang paling siksa memastikan ubat ditelan Dhiya'..yang ni memang susah..sampai terjerit2 makan ubat...agaknya dia turun uminya yang susah nak makan ubat..tak kurang la bapaknya masa kecik2 dulu..susah ya amat...aku rasa lega bila Dhiya' mula nak main dan aktif kembali..macam semalam kami nberdua tertido..dia selongkar abis beg2 duit aku...mujur aku sedar kalau tak dah tentu dia patahkan kad atm aku tu hahaha..anak ayah..semalam buat pertama kali dalam seminggu kami berdua dapat tido nyenyak..malah lewat setengah jam bangun..hahah..bila Dhiya' dah sihat..aku plak rasa tak sihat..hari ni letih je badan..petang ni nak ngajar Ragbi lagi..tumit kaki masih lum reda dari sakit...takut jugak jadi apa2..rasanya takda apa tu...harap ok..ayah cuma lega kalau Dhiya' sihat..tu ja...ayah sakit tak apa..jangan umi..umi pun leh tahan ngada2nya hahaha...oklah...Dhiya' dah ok..lifes must go on...bye..

No comments:

Post a Comment