in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Monday, January 31, 2011

siapa..kenapa dan apa kejadahnya...

Assalamualaikum semua....hmm ape kabar..banyak ke makan limau skang ni..jangan sampai tido dalam jamban dah le hehehehe....malam ini saya ingin membawa satu persoalan yang memuncak dalam kepala otak saya sekarang...dan bantulah saya menyelesaikannya...persoalannya...SIAPA insan yang berlindung di bawah nama dan profil Hidayah Ahmad?..penama bernama Hidayah Ahmad mula menggegar wall aku lewat tahun lepas..mula dengan komen panas aku terhadap sikap ibu bapa yang gemar membuat serangan terus ke sekolah jika anak ditimpa masalah..terus si lahanat ini menyerang peribadi aku dengan kata2 kesat seperti buku lali EG.( eg sahabat aku )..setelah memaki hamun aku..dia juga memaki hamun rakan2 wall aku seperti cikgu anizar dan suaminya..member aku adamie dan juga ili suhaila anak murid aku....memandangkan dia tak mau dedahkan diri dia..maka aku pun cabar ke sekolah jumpa aku secara face to face..pun tak berani jugak..hissshhhh..memang dasar penakut ni baling batu sembunyi tangan dan kena taik pulak hehehe....last2 aku malas nak layan..aku pun menyahfriendskan dia ni..dan block dia..malangnya pastu dia mula hantar mesej2 ke aku..hisshh..tak setel lagi rupanya...dah lama aku buat bodoh je baru2 ni di antar lagi hehehe..memang dasar takda kerja la budak ni..lama2 bila aku cabar lagi datang ke sekolah dan bagi alamat umah..baru dia serender kot..dia plak block aku..hahahah dasar raja lawak la....apapun mari kita cuba simpulkan siapa dia ni sebenarnya...

pendapat 1=..seorang bekas pelajar yang masa sekolah asik kena leter ja ngan aku sebab pemals dan nakalnya macam israel...
- hmmm mungkin..aku dulu memang suka berleter kat budak..kalau lelaki aku banyak jugak tangankan..tapi takdala teruk mana...dan aku yakin takkan ada yang simpan dalam hati...kalau adapun memang budak tu super nakal sebab aku ni ngajar muzik..seboleh2 nya aku tak mau marah sebab bila dah marah..menjejaskan mood aku nak nyanyi...

pendapat 2= hmm mungkin parents atau abang2 atau kakak2 budak yang anti gila ngan cikgu2 nya..mempunyai kemahiran menghacking komputer dan tidak mahir sangat bercakap melayu...pelajar yang pintar tapi bodoh manners= skema + ulat buku la...

pendapat 3 = seorang rakan lama yang bengang ngan aku..mungkin ada kawan2 yang tak puas hati dengan aku dari dulu lagi..masa sekolah atau zaman belajar ke...hmmm..ade ke?


pendapat4 = seekor monyet lebih tepat lagi ketua monyet GBS ( geng berul semak ) yang mencuri laptop aku dan membuat akaun FB setelah semakin pandai akibat lama di kejirananan manusia...hmmmm yang ni langsung tak leh pakai hahahahhaa...


apapun...aku akhirnya sangat mengharapkan agar perkara ni setel..tak ada siapa mahu ada musuh pun..so sekiranya ada di luar sana yang membaca entry ni dan tahu siapa dalang disebalik semua ini..atau si Hidayah Ahmad yang sebenar datang saja jumpa saya..kita selesaikan semua ni..tak payah maki hamun orang kalau secara peribadinya u got no balls at all...ok..akhir kata..selamat malam dan happy selalu...thank u for mocking me...im much stronger now..rather than u..no balls at all..g,nite!!!

No comments:

Post a Comment