in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Thursday, March 18, 2010

apa-apa aja..

Salam ......
hmm apa nak nulis ye....malam ni aku cam biasa dok laya facebook aku..check cafe dan farm aku same..ntah nape aku annoying sangat ngan fren aku sorang ni...tak perlu la aku nak sebut nama dia..tak abih2 nak tunjuk hebat dalam FB..bukan dengki..tapi..i just dont like it la...even kau ke bulan pun aku peduli hape...untuk tidak mahu nyakitkan hati dia dan aku..aku buang terus dia dari list aku...puas hati aku..at least aku tak dapat dosa asik ngutuk dia..apapun selamat maju jaya geng..
hmm..tadi pagi aku g ke LHDN kg attap..bukan urusan aku pun..aku g guide jalan je..hehehe bukan la expert sangat jalan KL ni..apa susah..dulu aku 4 tahun gak kat sane..lagipun google maps kan ade hehehe..
malam ni aku tertarik plak tengok citer " adik-adikku " ni...jauh lagi best dari akademi fantat sial tu..heheh ..sayangnya citer2 macam ni mungkin kita tak pernah hiraukan..orang2 top yang lepak2 bukit bintag mungkin tak pernah tengok kot...buat pun kat masjid..takda tajaan berjuta..dunia..dunia...
dahlah..aku ni kalau cakap sampai esok pun tak abih..apaapun esok gua nak g ke lipis...jom dapatkan secukup rehat hehehe..assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment