in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Saturday, March 13, 2010

semalam yang gila.....

salam..semua...
hmmm nak cerita apa yek?
ok macam ni..aku sebenarnya panas hati sangat ngan keadaan traffic KL skang ni..
critenya macam ni..semalam aku nak g KL..nak jemput akak aku kat jalan duta..akak aku ni datang nak g kenduri abang ipar aku ..diorang dari Lenggong..aku kuar awal sikit,nak g umah akak kat sentul dulu...nak elakkan sesak Federal Highway,aku ngan bangganya amik la route NKVE..sesampainya kat subang..mak aih jem pulak..pelik gak aku..biasa jem arah bersebelahan..ni arah aku plak..( arah utara ).aku pun tak syak apa,maybe biasa kot..biasanya memang jem sampai damansara..last2..aku tengok jam dah dekat 2 jam bila aku sampai tol duta..bermakna aku dah 2 jam kat hiway..barua betul..tengok arah ke utara memang sesak mak ai...lepas tu..aku nak g amik akak aku plak kat jalan duta..disebabkan aku takut nak cross kat tol ( takut kena rempuh )..aku amik keputusan masuk tol n u turn kat s,buloh or kota damansara..masalahnya..masuk tol ja..JEMMMM....dah tak leh lari...masuk tol duta dalam kul 930..sampai tol kota damansara n uturn balik..sampai tol duta semula..jam dah kul 11...apa punya gila..aku rasa nak jual kete beli kuda ja...tolong la pihak yang berkenaan..do something la..aku rasa ramai dah sakit jiwa kat KL ni sebab JEM...

No comments:

Post a Comment