in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Tuesday, March 2, 2010

oooo oolahraga..


salam...sepanjang 3 hari bermula hari ni..aku ditugaskan sebagai pegawai penolong pelepas di kejohanan olahraga MSSD Klang..kat stadium jalan kota raja ni..amboih..penatnya ari ni..dah la musim panas..tugas sebagai penolong pelepas memang penat..mana taknya semua acara balapan kami terlibat..cuma kali ni ada rolling2 skit..maklumlah dah ramai ahlinya heheh..
tengah2 nak habiskan acara hari ni,,dalam panas tadi ujan turun la pulak..lebat pulak tuh..aduhai basah la plak....dalam basah tu tetiba aku terasa lapaq gila la sangat..aduii mana nak cari makan tengah padang ni..nyesal tak makan tadi tengahari..aku pun panggil 2 orang mek quarter master yang aku tengok dok menyembang ja..suh dia g beli apa2 yang leh dicekik..hehehe ..habih 10 hinggit aku dikerjakan ..sabaq ja lah..apaun dapat la aku hilangkan lapao..tima kasih daun keladi adik2...esok kita jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment