in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Wednesday, March 10, 2010

penat..hitam..lenjun...

salam semua..
well dah lama tak nulis..malam ni nak tulis satu perkara...
bukannya apa..aku penat gila minggu ni..sejak dari hari isnin aku stay kat padang sultan sulaiman untuk acara olahraga MSSD ( MEN )..penat beb..mula kul 8 abih kadang2 dalam kul 6 lebih..memang gila..apa nak buat,,saya yang menurut perintah beb..
Tapi tahun depan aku nak slow talk ke Pn Salmah..gati orang lain la..penat aku dah..Cikgu zaidon pun ok..hahahaa..
pagi tadi panas nak mampus..sampai hitam legam dibuatnya..petang tadi plak hujan lebat mak ai..lenjun la dibuatnya..jadi kira pakej lengkap la..nasib Malaysia salji tak turun..kalu tak...hehehe
Yang aku herannye..geng2 hitam natural..( kau tau la sape) pun gagah nak pakai sarung lengan..hahahahaha..tak da cermin aganye umah diorang..
so..esok hari last..rasa sedih plak..hehehe ( ngada )..bukan apa..bila lama2 rasa sonok plak..apapun budak2..tunggu kepulangan cikgu hehehe..chow..

No comments:

Post a Comment