in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Sunday, March 14, 2010

kenduri Faiz n Lizahana di sementa..

mak,ayah pun ada..kak yu pun datang n familinya

silat jadi juadah istimewa..

pengantuin dah sampai...


tuan umah nih..


nyanyi selagu.....



posing sambil basuh pinggan...


telur itik masak lemak..menu malam tu..


salam semua.............


hari ni 14 hb mac, maka kenduri sebelah kami pu berlangsung..kalau minggu lepas di umah pengantin pompuan kat Bukit Kapar,so minggu ni sementa plak.

Acara dah mula sejak malam sabtu lagi...malam sabtu dah ada jamuan makan untuk memberi peluang kepada sesiapa yang tak dapat hadir hari esoknya..

so pagi2 tadi aku dah bangun untuk basuh saki baki pinggan semalam..pastu kehulu hilir cari barang,beli itu,beli ini..ambik itu, ambik ini...mak aii memang penat..pengantin sampai tepat kul 1..siap ada acara silat lagi..heheh..sebelum tu aku juga tak lupa lepas gian karaoke..memang sempoi hahaha...
mak,ayah n kuarga kak yu pun datang..walaupun sesat barat tetap sampai..timakasih semua..
so enjoy the picture..aku nak rehat dulu..malam ni potong kek n bukak hadiah plak..chow c..




























No comments:

Post a Comment