in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Saturday, March 6, 2010

hari pernikahan Faiz..

kami penat tapi masih enjoy...selamat pengantin baru faiz..

ibu Ngadimah n icah pun datang...

mak mertua,mak aku n nenek lizahana pun happy jer..


semoga berbahagia ke anak cucu faiz n ana..



sah..sah...



tahlil sebelum acara..

faiz sedang bersiap...hensem abih...



salam semua...sebetulnya pagi semalam aku kena pergi kursus permulaan pemimpin pengakap kat rawang..tapi bila sampai sana..aaku tengok semua orang yang datang dah dresing macam true pengakap..sedangkan aku cuma pakai tshirt..paling bangang pun diorang pakai skaf pengakap..jadi setelah hampir 10 minit tunggu dan lihat dan masih takda yang dress mcm aku..aku start keta dan blah...lagipun memang malas sangat aku nak g..maklumla surat pun baru dpt jumaat..ingat kita ni hape..dah la baru balik tugasan olahraga..memang patut aku tak g pun..

balik je aku terus call mak aku kat sentul..cakap jom g umah aku.. kat klang tengok abang ipar aku Faiz nikah..sampai umah ja..tengok ramai dah siap..bini aku pun suka la tgk aku tak jadi pegi hahaha..

dalam kul 1230 kiteorang konvoi ramai2 ke bukit kapar..mula-mula g masjid at-takwa dulu untuk acara nikah..ada 2 pengantin pulak..padanla ramai yang aku tengok tak kenal plak..hehehe..

dengan 2 kali henjut maka sah la Faiz menjadi suami Lizahana kusnin..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...amin...

seterusnya kami ke umah pengantin perempuan untuk acara sarung cincin n makan....penat jadi memang acara makan ditunggu sangat...so enjoyed the picture..sementara esok kita tengok hari kenduri plak...

















































No comments:

Post a Comment