in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Friday, March 5, 2010

back to school...

setelah 3 hari berpanas dan berhujan di Padang Sultan Sulaiman,hari ni aku kembali ke sekolah..minggu depan g lagi..sekolah menengah plak..macam biasa budak2 dok jerit.." cikgu ni nampak hitam la"..hish..memang hitam sangat dah..baru 3 hari..kalau sebulan..mampuih aku.
Hari ni kat sekolah ada sambutan Maulidur Rasul upanya..alamak aku tak tau dan tak ingat nak bawak kamera..aku kena jadi juri nasyid pulak tu..memang hebat persembahan adik-adik kita..budak PPKI pun join..PPKI ni kelas khas tau..untuk budak istimewa..semangat ja Rahmat nyanyi heheh..
hari ni jugak aku dapat surat panggilan kursus Pengakap kat Rawang..esok pulak tu..aduiii..canmna nak tengok faiz nikah?..hampeh keledek sungguh..kita ni p;enat pun tak hilang lagi..dah nak kena g kursus plak..tak betul ke ape..nak tak nak kena pegi la...sian kat aku..bertambah hitam la..by the way kami kena g 3 orang..tapi 2 orang lagi cikgu pompuan..takda geng la aku..
saya yang menurut perintah....begitulah penatnya jadik cikgu..hehehe..sabaq ajalah..esok juga ada mesyuarat agung PIBG..sori kawan2 tak leh join lagi...apapun ..minggu ni memang penat..harap life better next week..salam...

No comments:

Post a Comment