in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Wednesday, March 24, 2010

siaran tertunda..yoroshikooouuuu...

main permainan ngan bebudak hehehe..

adik nak tgk plane heheh



Didi,cik Adel,Cik Aki n Aqil..

mana diorang ni...kata mak mertua aku..



baru sampai.............




salam semua....apa yang dimaksudkan ngan siaran tertunda ni hehehe...sebenarnya aku lupa lak nak update blog aku ni dalam 2 3 hari ni..so banyak gak even dah terlepas..Hari ahad lepas,kiterorang g nengok n antar Aqil ( anak sulung makcik bini..cik aki )..ke KLIA,dia nak further study kat Jepun..wah best tul dapat g jepun ek..tu la aku..dulu malas nak belajar haha..apapun satu hari nanti aku mesti ke eropah atau ke jepun nih..heheh ( azam aku ni ). erm so enjoy la ngan pic2 ni..by the way,harap Aqil belajar baik2 kat sane..kiteorang doakan yang terbaek...erm..aku pun rindu gak nak balik kg..apa khabar orang kg..bila cuti panjang nanti..mesti balik ke sana..terbaek kg aku hehe..kak wa pun dah ada Facebook..satu kemajuan tuh hehehe..hm pagi tadi aku tekejut gak bila mak kata akak yu dapat call yang mengatakan aku xcident kat selangor ni...aku ingat salah no tu...sian mamat tu..harap dia ok..sedangkan aku kat sekolah tadi hehehe..sian mak tekejut..kak yu pun sama...oklah..chow dulu..assalamualaikum..











No comments:

Post a Comment