in the name of Allah the most mercyful.....

aku manusia,pelakon cerita,di pementasan alam ciptaan-NYA,
Bukan sengaja melanggar arahan..kadang terlupa watak dan peranan..aku manusia...

Sunday, December 19, 2010

Selamat Pengantin baru Najib...



Selamat Pengantin baru aku dan keluarga nak ucapkan kepada sahabat aku dari Maktab, Mohd najib Mohd Yusuf yang telah selamat melangsungkan perkahwinan dengan gadis pilihan hatinya Norfaizan...semoga berbahagia hingga ke anak cucu.

Ini adalah sebahagian kisah Najib yang aku kenali..

1. Aku kenal najib dari sesi interview maktab di maktab perguruan kat tg rambutan tu,ironinya,

Kami sama-sama seusia dan dia pinjam gitar yang aku bawa semasa sesi temuduga dan kami

sama-sama ditempatkan di MPIK.satu kelas!!.

2. Najib merupakan insan pertama dari 9 orang budak lelaki .7 MPIK yang memiliki handfon,

handfon itu berjenama erricson ( skang sony erricson). Dia juga orang pertama membawa

Motosikal ke Maktab di kalangan budak muzik.

3. Motosikalnya pernah 2 kali hilang......dan aku ada kenangan pahit dengan moto najib ( ACT )

di mana aku pernah cederakan rim aloinya sampai terpaksa tukaq baru......

4. najib membuka penutup udara ( air-filter ) pada EX-5nya supaya berbunyi garang..dan

motonya ada suis tersembunyi.

5. Seorang pembersih dan pengemas...( 10 minit sekali mop lantai )

6. Pakar sound tiruan, selain daron malakian ( soad) cuma Najib yang boleh main lagu

Systems of a down tu.

7. Bankers ( pemberi pinjaman wang peribadi tanpa faedah ) kepada kebanyakkan housemate.

8. mempunyai saing ( member ) sama-sama naik EX5 iaitu Mat bibir.

9. Abangnya ( atas dia) mempunyai suara yang serupa dengan najib.

10..Gitaris utama The last Minute ..

11. ketua kelas terakhir .7 di MPIK.

12.pakar membuat dirian kepala dikalangan budak .7

13. sayang gila kepada sk padang jawa hehehehe..

ok selamat pengantin baru Jib..semoga bahagia sampai ke tua..jgn marah jika terkasor bahase hehe..

No comments:

Post a Comment